BUSH-STIL… eller “KØNTRI”?

I dag er jeg rett og slett mårratrøtt her, og har vanskelig for å få både kroppen og hauet i gang.. men tenker at det er vel kanskje ikke så rart i og med at jeg er jo konstant ute i frisk luft. Det jeg har vært under tak siden jeg dro fra nord 30 april – altså på 19 dager, er minimalt. Inne på noen få butikker og noen kosekvelder hos søstersen. Ja og så prøvde jeg meg på éi natt inne hos henne, men det gikk til svartens. Foretrakk “hybel’n” min jeg, hehe. Og siden jeg bestandig har bilvinduet åpent, får jeg jo frisk luft til og med når jeg kjører. Så jo… jeg tenker det er lov å være mårratrøtt.

Men over til noe anna. Det er jo søndag i dag, noe som betyr kjole & “fisefin” kopp.

Nå har jeg jo et ekstremt begrensa utvalg av kjoler og skjørt generelt sett, og det er jo enda værre stilt i klesskapet her i hybel’n. I tillegg er det faktisk temmelig kaldt her i dag. Sola titter frem mellom skyene, men det er en skikkelig sur vind.. det merkes at jeg er på fjellet for å si det sånn. Derfor endte jeg opp med en ny “bush-stil”… eller “køntri” kanskje? Da kunne jeg nemlig ha på alt av ullklær i tillegg til skjørt og bluse, hihi. Så var det bare å rase ut i bushen med telefon og tripod på slep, og leke seg litt på mårran.

Juppziyeppz..da er det straks klart for frokost her. Går nok for rundstykke med eggerøre i dag, tenker jeg. Og så får vi se om den mårratrøtta forsvinner, eller om det blir ei formiddagstrøtta ut av den.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ og fortsatt god pinse.

4 kommentarer
    1. Jeg er imponert over at du kjører kjole-søndag uansett vær og “føreforhold”. Helt herlig. Synes du er fin. Kjole er kjole liksom 😀

    2. Så herlige bilder da! Stilig uansett stil spør du meg 😀 Herlige farger, klær, dame og omgivelser. Dette kunne vært bilder på vegger rundt om 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg