BUNNY-FLAX

I påska hadde jo Bunny en supertkul konkurranse gående, der det var ikke mindre enn 3 runder hver dag med spørsmål og påskenøtter, der man faktisk kunne vinne Flax-lodd æ.. og én av de rundene vant jeg 😁

Nå har jeg jo sett på bloggen her at det er flere stykke som har fått sitt lodd + en liten overraskelse i tillegg – i posten alt.. og da jeg oppdaga førstemann..eeh..kvinne som la ut innlegg om premien sin på onsdag, måtte jeg selvfølgelig rase ned 3 etasjer for å sjekke min postkasse. Men nei!! Null Bunny-snailmail der..
Og da innså jeg at siden det er postlevering kun annen hver dag, og akkurat onsdag var det utlevering her – måtte jeg pent holdes på pinebenken til i dag.

Så nå har jeg trava en dyp ring på gulvet mens jeg jakta på postbilen, og når den endelig kom satt jeg som en forbaska gribb vaglene over inngangsdøra, klar til å kaste meg over det stakkars vesenet som ante fred og ingen fare..
….jeg regner med at dere alle skjønner at alt dette foregikk inni hodet mitt..? 🤪
But nevertheless.. brevet med lodd & overraskelse kom i dag.

Den bunny-lappen har jeg faktisk bruk for, da ene turbuksa mi ser ut som en sveitserost, hehe..

Og selv om det ikke ble den store pengepremien, vant jeg faktisk nok til et nytt lodd.. om jeg ønsker det. Men da jeg har absolutt NULL vinnerlykke, tenker jeg at de kronene skal gå til litt helgekos, i form av en Starbucks iskaffe fra Rema i stedet 🤩

Så tusen takk, Bunny 🥰

8 kommentarer
    1. Oi, se buksa – du får følge med på Bunny, kanskje du får rettet alle hullene etterhvert, ei Bunny-bukse er vel ikke å forakte 😂 artig at det ble litt kos med loddet 🥰

    2. Hihi…herlig ♥
      Jeg har også fått Bunny-post. Men det tar litt tid før ting kommer på trykk her, så nå har jeg akkurat lagt ut mitt innlegg om saken ♥
      Kos deg med god drikke, jeg er enig med deg i den avgjørelsen ♥
      Klemmer ♥

      1. Så koselig at du har fått din også…skal nok komme meg innom etter hvert og lese 😉😊
        Ja mye greiere å faktisk kjøpe noe kos for det, i stedet for å risikere å kaste bort kronene ❤️ Klemmerz ❤️

    3. Koselig med Bunny-post.😊
      Det ble 2 fluer i ett smekk hos deg. Både premie og en flott Bunny å reparere buksa di med.
      Helt perfekt!🤗Ha en flott fredagskveld!🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg