BRILLEMODELLER & KINDER-KAKE

Som jeg nevnte i mårrainnlegget som du kan se HER, så skulle jeg ut på kaffedate med fredagsdate-venninna mi. Tradisjonen tro traska vi litt rundt på butikker for å se om det var noe kult eller fint vi kunne kjøpe – og det var det, så jeg endte opp med noe nusselig dere skal få se i et anna innlegg. For i detta innlegget får dere se litt fra en fotoshoot vi hadde som brillemodeller på Jula, hehe. Er vi ikke fine der vi står og jåler oss til?

Deretter ble det selvfølgelig kaffedate – og jeg som hadde bestemt meg for å skikkelig skeie ut med sukker, endte opp med ei nydelig kinder-kake.

Og nå? Vel, den opprinnelige planen min som var å stikke bortom go’venninna og hjelpe henne med noe, måtte utsettes.. men jeg finner vel på et eller anna å fordrive tida med.

4 kommentarer
      1. Ja skikkelig gøy av og til det.
        Vel, i følge hun som solgte meg den var den laga med kinder-sjokolade. Ikke kinderegg, men de der lange barene. Og fyllet inni tenkte jeg ikke på å spørre om, men det kjentes ut som piska krem med sjokoladesmak. Fantastisk god.
        Takk det samme du 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg