BLOMSTER PÅ MÅRRAN

God mårra og god fredag der ute i den store, vide verden. Er det bare meg, eller er det uttrykket temmelig malplassert i dagens samfunn? Joda, verden i seg selv – Jorda – Tellus – er jo svær som bare det..men verden? Altså den “bobla” som består av mennesker er jaggu ikke stor lenger, for det er jo bare et tastetrykk så kan man kommunisere med hvem som helst hvor som helst, og ei reise mellom kontinenter tar ikke lange stunda i den store sammenhengen. Men uansett stor verden eller ikke – goooood mårra alle sammen.

I dag våkna jeg opp i mi eia seng hjemme i leiligheta og har sittet her på mårran og diskutert litt att og frem med godeste Bunny om en plante jeg fant borti hagen til han bålmannen min.

Jeg er tydeligvis ikke den eineste som har lurt på den planta, og folk er visstnok ikke helt enige i hva den heter. Bunny mener det er en Prydløvemunn, og når jeg googla det må jeg bare si meg enig. Om den heter noe mer spesifikt utover det bryr jeg meg absolutt ikke om, altså.. og er strålende fornøyd med å vite at den tilhører Løvemunn-slekta (antirrhinum har æ lært i dag.) Så takk til Bunnyen som gadd å hjelpe meg nå her på mårran.

Jeg er som sagt hjemmom en tur nå, og blir værende her til i begynnelsen av neste uke. Dagens planer er å først ta en etterlengta kaffadate med fredagsdate-venninna mi, og i ettermiddag er det meininga at jeg skal ta meg en tur til go´venninna.

Ha en riktig flottersfin dag videre nå da, alle dåkker flotte folkan der ute ❤ CU L8R

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg