Blei detta bare tull??

Fyttiskjiten som tida raser av sted, da.. det gikk nemlig plutselig opp for meg at det forrige innlegget mitt som det føles som om jeg posta i går, faktisk er flere dager gammelt alt. Så for å komme meg bittelitt i blogg”siget” igjen, tenkte jeg at jeg skulle slenge ut noen få bilder med høstmotiv som jeg har knipsa de siste dagene. Meeen…om det er blogg.no sin feil, mobilen min sin feil eller rett og slett nettet som er for ustabilt veit jeg ikke, men jeg får ikke til å laste opp nye bilder. Det vil si de blir lasta opp, men de blir kun grå. Jeg har prøvd flere ganger uten at det nytter – så nå får det briste eller bære, her kommer en liten selfie og noen få høstbilder.

Så nå er jeg spent..ser dere bildene eller blei detta bare tull??

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg