Fyttiskjiten som tida raser av sted, da.. det gikk nemlig plutselig opp for meg at det forrige innlegget mitt som det føles som om jeg posta i går, faktisk er flere dager gammelt alt. Så for å komme meg bittelitt i blogg”siget” igjen, tenkte jeg at jeg skulle slenge ut noen få bilder med høstmotiv som jeg har knipsa de siste dagene. Meeen…om det er blogg.no sin feil, mobilen min sin feil eller rett og slett nettet som er for ustabilt veit jeg ikke, men jeg får ikke til å laste opp nye bilder. Det vil si de blir lasta opp, men de blir kun grå. Jeg har prøvd flere ganger uten at det nytter – så nå får det briste eller bære, her kommer en liten selfie og noen få høstbilder.
Så nå er jeg spent..ser dere bildene eller blei detta bare tull??
8 kommentarer







Jeg ser 5 bilder 😜🐰
Så bra, da er alle der 🤗 Tusen takk for tilbakemeldinga
Hahaha.. her hagler det inn med bekreftelser. Det er litt morsomt. Her om dagen var det en som postet et bilde av et løvblad og spurte om hvilket tre det er fra. Over 100 svar nå, og alle skriver lønn. Tror du trådstarter har skjønt at det er lønn? 🤣 Fine bilder Helene, det øverste var finest 🐰
Hehe, ja det har vel lett for å bli sånn 😅
Takk så mye for det 🤩
5 fine bilder og overhode ikke grå 🙂 Kjempefine <3
Så bra at alt vises som det skal 🤗 Tusen takk 🤩
5 flotte og fargerike bilder
Tusen takk for det 🤗