Ble SOMMERLISTE i år også

Hey & halloisen godtfolk. I dag har jeg hatt en fantastisk dag ute i frisk luft, og jeg har tråkka og trødd i fjellet i timesvis. Det blir å komme et eget innlegg om det når jeg får sortert bildene, men nå er jeg akkurat kommet hjem og skal først av alt se om jeg får i meg noe som kan ligne på middag.

Men en ting fra turen kan jeg jo fortelle.. jeg lå nemlig der oppi fjellheimen og sløva etter en bedre lunsj bestående av hjembakt brød med brunost på og kaffe, og titta på skyene som seilte forbi.

Og mens jeg lå der, tenkte jeg på hvor fantastisk deilig disse øyeblikkene er. Hvor mye mer sånne små, enkle ting gir meg, fremfor alle mulige slags dyrekjøpte greier. Og da fikk jeg plutselig en ide om å lage meg ei såkalt sommerliste i år også. Jeg hadde jo ei i fjor også, men det endte med at jeg både glemte å hake av ting etter hvert som jeg gjorde de og i tillegg var jeg temmelig fraværende fra bloggen.. med andre ord, bare tull med hele fjorårslista.

Så i år prøver jeg på nytt..og her er årets liste over ting jeg vil gjøre i sommer, som IKKE koster all verden.

Teoretisk sett kunne jeg haka av punktet med å titte på skyene, men siden jeg lå på fjellet og ikke i gresset lar jeg det stå åpent.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg