BLE JAMMEN EN LANG DAG

Heisann i kveldinga. Detta blir bare en lynvisitt innom her, for å gi ei lita oppdatering av dagen min etter forrige innlegg. Det er ikke så veldig lenge siden jeg var fremme i huset etter mora mi, og nå sitter jeg bare her og prøver å manne meg opp til å lage meg noe å spise.

Timen hos tannlegen gikk ganske greit, og hun fikk gjort seg ferdig med den tanna hun starta på sist. Det var ikke snakk om noe særlig borring i dag, men det ble likevel så mye jobbing med den at jeg endte opp med ei svartens haupina etterpå. Den haupina er bedre, men absolutt ikke helt borte. Derfor blir det veldig tidlig kveld på Yours Truly.

Jeg har vært våken sia før 5 i mårres, så det har blitt en lang dag på farta. Og helt ærlig så har jeg såpass problemer med å fokusere på å skrive nå, at jeg gir meg med dette. Får heller komme sterkere tilbake i mårra.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ Sov godt etter hvert.

6 kommentarer

Siste innlegg