BLÅSLÅTT OG TRØTT I TRYNET

Bare innom en bitteliten tur for å si god natt. Dagen i dag – etter at jeg (utrulig nok) hadde meg en tusletur i byen på mårran, har som vanlig primært blitt brukt til å komme litt videre på camperbygginga. Og det begynner å merkes både i kropp og sjel for å si det sånn. Én ting er at jeg skal innrømme at jeg begynner å bli både småsliten og smålei – men vi er heldigvis nærmere slutten enn starten.
En annen ting er at jeg er jo totalt blåslått til enhver tid. Jeg får jo blåmerker bare noen ser hardt på meg, hehe.. og her er det da snakk om både ublide møter med jernstenger..

..og innpåslitne popnagletenger..

Det er bare et par av plassene – jeg er sikker på at om jeg hadde tatt bilde av meg sjøl i kun truse og bh, hadde jeg sett ut som om jeg hadde dengt fra mårra til kveld med en stokk.. Til og med i fjeset har jeg kutt og små blåmerker.
Akk ja!!

Ellers ble faktisk litt av dagen brukt til at jeg og brorsan var på shoppingrunde – er jo stadig nye ting som må skaffes tilvei til detta prosjektet..

Men nå er det definitivt kvelden her. Har lest igjennom de fleste av bloggene jeg følger, men nå makter jeg rett og slett ikke mer. Jeg er trøtt som fy i trynet, og det verker som bare pokker i betennelsen i låret. Skjønner jo at jeg ikke får hvilt foten før detta prosjektet er over, men enkelte dager er verre enn andre. Da jeg kjørte hjem fra brorsan, var det meininga at jeg skulle stoppe på en butikk for å kjøper med meg en rull med søppelsekker..hehe.. Vel, jeg stoppa utenfor butikken, men klarte ikke å få den sabla skanken UT av bilen.. så jeg satt i 5 minutt og psyka meg opp, deretter brukte jeg av restlageret med energi for å klare å kjøre hjem, rulle meg ut av bilen og nesten slepe meg opp de jækla trappene opp til 3 etasje. Så nå akter jeg å ta meg litt medisin og se om jeg klarer å få sove litt.
I mårra er det jo siste dag her i leiligheta, så da skal jeg faktisk holde meg hjemme og få pakka sammen siste rest, som bl.a madrassen, dyna og maten min.. og så skal jeg få vaska over alt før go´venninna kommer for å kjøre litt ting & tang for meg – og til slutt skal nøkkelkortene leveres.

Så ha ei riktig god natt etter hvert da, alle dåkker flotte folkan.. så sees vi nok i mårra 😊

6 kommentarer
    1. tenker du ser frem til att camperen er helt ferdige ,og da er det sommer ,ikke verst det da å starte det nye livet i bil når det er sommer ,bare å kjøre etter sola hi hi ,kvil deg nå og blåveisene forsvinner heldigvis igjen

      1. Ja gjett om jeg gjør 😊 og det har du rett i, kunne ikke vært ei bedre tid på året for å starte et nytt liv.
        Takk, fikk hvilt meg godt i natt – og jada, blåmerkene blekner bort de 😉

    2. Det har gått hardt for seg hos deg.😱
      Får virkelig håpe du får sove etter all julinga du har fått og med den betennelsen i kroppen.🤗
      Godt at du er nærmere slutten enn begynnelsen nå.🌸🍀

      1. Hehe..ja det kan man trygt si 🙈 Men jotakk, fikk sove godt jeg og sjøl om det blir en dag med utsettelse i forhold til når camper´n blir ferdig, så er det godt å ha en dag fri.. sjøl om mye av den kommer til å bli brukt til vasking 😉😊

    3. oi for noen blåflekker! Håper du har fått hvilt deg godt uorvdet er viktig med betennelser, det og å spise grønne ting (grønne seigmenn regnes uheldigvis ikke) Stor god klæm <3

      1. Jotakk..har fått hvilt godt i natt i alle fall, og så får jeg bare ta det som det kommer. Tenker det blir nok av tid og hvile etter hvert 😊 Hmmm..ja det er no skjit at ikkje de grønne seigmenner’n tell, da 🤪
        Takker 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg