BLÅ MÅRRA

Titt-tei på deg…hvor er jeg?

Som dere ser så har jeg en temmelig blå mårra her.. noe som i denna sammenhengen er veldig positivt. Okey, kanskje ikke så veldig vanskelig å skjønne hvor jeg er da, men om du ikke skjønte det så er jeg i alle fall på øya i huset etter mora mi.

Jeg bestemte meg nemlig på dagen i går at jeg skulle dra bortover hit og få gjort unna ting først som sist, så før jeg dro til guttungen og hadde litt kvalitetstid i går, susa jeg nedom brorsan og fikk med meg en del ting & tang bortover..som bl.a maling til vinduene og olje til gressklipperen..for tro meg, den trengs å bli tatt i bruk nå.

Men før jeg gjør noe som helst her, akter jeg å ha en lang, sløv frokostmårra på verandaen mens jeg nyter utsikten.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg