BILDEOPPDATERING

Da har bakenden min landa på et sete på ferga mellom Bognes og Lødingen. Både gleder og gruer meg over å være tilbake. Det har vært kjøring mer eller mindre i ett siden jeg starta i mårres. Ikke fordi jeg har det travelt, men det er rart med det..når man nærmer seg målet blir det ofte til at man bare kjører på og “blir ferdig med det”, hehe. For uten det vanlige stoppet på Fauske for å fylle opp tanken, hadde jeg et lite ministopp for å ta bildet av en nydelig foss som befinner seg temmelig nøyaktig midt mellom Fauske og Bognes. En liten filmsnutt derifra ligger både på historia mi på Instagram (håper den linken fungerer) og på TikTok.

Så stoppa jeg like før Innhavet og foreviga øyeblikket.

Og siden dette kun er ei bildeoppdatering, legger jeg ved 3 bilder fra i går også. Det siste ble tatt på Saltfjellet i det mørket var på tur til å overta helt.

Ha en riktig fin dag videre folkens ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg