BETENNELSE & SJEFSAVGJØRELSE

Sett sånn, da var jaggu enda ei uke over, og den nye har allerede begynt å ta for seg av den tida den har fått tildelt. Det har vært ei sykt rolig helg – både på grunn av den vanlige, økonomiske krisa som herjer i Heleneland, men også fordi jeg har klart å få besøk av en ny betennelse – denne gangen i venstre overarm. Og da er det ikke stort anna å gjøre, enn å holde armen mest mulig i ro, og stå han av. Fredag var jeg en liten tur ute på den ukentlige fredagsdaten med ei venninnne, men det var ikke noe morro å være bak rattet den dagen, så etter at vi skilte lag, dro jeg bare hjem og parkerte skrotten i sofaen i stedet.. Er det å vente man trøstespiste, hehe 😉

Lørdag var jeg en liten surrerunde ute sammen med sønnen min, og det gikk ganske greit, siden jeg prøvde å unngå å bruke den betente armen mer enn høgst nødvendig. Og i går, søndag…vel…en roooolig dag innaførr hjemmets 4 vegga..fornuftig om enn ikkje særlig morsomt..

Så var det i dag, da.. Joda, da jeg våkna, kjentes det ut som om den var blitt litt bedre..men det var bare til jeg kom meg ut av senga og begynte å bruke den..så trening er utelukka. Det er STOR forskjell på ømt og “ont”..så dessverre får hele treninga være til jeg er blitt enda bedre.

Og til slutt, litt om den sjefsavgjørelsen..
Vel – den går rett og slett ut på at jeg har bestemt meg for å IKKE stresse med å komme tilbake til der hvor jeg blogga hver bidige dag om alt mellom himmel og jord. Det føles bare rett og slett ikke ut som noe jeg klarer å leve opp til – og derfor blir bloggen å fortsette som før – i rykk og napp, med mange innlegg når det skjer noe tur- og naturrelatert i livet mitt – men ellers blir det nok temmelig stille i perioder, med litt sporadisk “sånn har æ det nu” innlegg…som det i dag.

Dessuten – og dette er litt viktig å få sagt – jeg er blitt mer og mer glad i å bruke historie-oppdateringene på sosiale medier..spesielt Instagram, men også litt på fjæsboka..og de som følger meg der, vil få med seg myyyye av det som skjer i livet mitt – men som aldri kommer på bloggen..som her..screenshot av dagens mårrahistorie..

Og på Instagram legger jeg de fleste av historiene i navngitte “mapper” under høydepunktene mine, sånn at det faktisk er mulig for folk å gå inn og se hva som har foregått i livet mitt ganske langt tilbake – om de ønsker det..

Vel, dett var dett for denna gangen..nå skal jeg ha meg en seeein frokost..

..mens jeg glaner ut på verden som nå er begynt å våkne skikkelig til livet..i alle fall rett uttafor her 😊

2 kommentarer
    1. Man må ta noen sjefsavgjørelser av og til 🙂
      Håper armen blir bedre… om ikke må du oppsøke lege.

      Blogging får man ta som det faller seg rett og slett 🙂 Koselig med dine innlegg!

      GOD BEDRING!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg