BBB..Baguette, Blogg & Bunning..

Heisann i kvelden, folkens – da er jeg kommet meg hjem etter en trivelig ettermiddag sammen med go´venninna, og fått vaska ned leiligheta til sønnen hennes som jeg skreiv om i forrige innlegget.

Jeg var så heldig å fikk meg en baguette som kar´n ikke ville ha sjøl..

..og sida jeg var temmelig sulten for det var plutselig gått X antall timer siden forrige måltid, satte jeg halve til livs der og da..og nååå sitter jeg å nyter den andre halvdelen godt korra opp i sofa hjemme – mens jeg jobber litt her på bloggen.

Har nemlig blitt så-som-så med lesing og kommentarer i dag, så det tenkte jeg å få oppdatert meg litt på nå i kveldingen.
Og etterpå tenker jeg at jeg rett og slett setter med ned litt med bunningen, og setter på noe lett fordøyelig på Netflix e.l..

Ha en super kveld da, alle dåkker flotte folkan der ute ❤️

Her er link til innleggene mine tidligere i dag:
Hmmmm
Gladmelding – har funnet den ene synderen
Pusse – gnikke & gnu

11 kommentarer

Siste innlegg