BARE ROT

I dag har jeg hatt en skikkelig flott dag så langt.. og akkurat nå sitter jeg hjemme hos meg sjøl og gomler på den siste pepperkaka fra en boks jeg hadde med meg fra før jeg dro fra søstersen.

Starta jo dagen med å dra ut og ta frokosten ved et knitrende bål. Inviterte brorsan til å komme og båle sammen med meg, og med kaffekanna og ekstra ved på slep kom han susende ikke så lenge etterpå.

Det var en supertrivelig start på dagen, men ellers må jeg bare innrømme at det har vært bare rot på meg. Var sikkert 3 timer ute med bålet, og etterpå surra og kosa jeg meg langs veien i en liten time før jeg dro tilbake til go’venninna. Og endelig, etter å ha spist meg en ekstremt sein lunsj heiv jeg meg rundt og begynte å fikse litt i hjemmet mitt. Planen er å sove her i natt, og ta adventskozen til mårrakaffen hjemme hos meg sjøl i mårra. Er ikke ferdig med å pynte enda, så det blir ingen bilder enda.

Ha en nydeligvakker ettermiddag videre folkens ❤️ CU L8R

6 kommentarer
    1. Bålkos er hyggelig og det skal man ta seg gooood tid til.🥰🤩
      Pynting kan man jo alltids gjøre senere.
      Det er godt å utnytte dagslyset mens det er her i nord.🌟🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg