BARE LITT SMÅJÅRR..

Selv om jeg ikke har noen visjoner pr i dag om å være en superblogger, som kommer med nye innlegg, ikke bare hver dag, men flere ganger om dagen..så innser jeg jo at det kan være kjekt å prøve å holde litt liv i denna bloggen min.. Så her kommer et bittelite sammendrag av uka til nå..og starter naturlig nok med mandag, som dukket opp før jeg fikk sukk for meg..

Nå som jeg er på besøk hos søstersen, sover jeg på sofa i stua..og det samme gjør hun, fordi det er bare ett soverom her..og det er okkupert av barnebarnet, samt yngste dattera hennes som er på besøk. Derfor er det ikke så lurt å romstere så alt for mye om mårran, for da vekker man jo hele huset.

Så da jeg våkna 05.15 på mårran, av ei sinnsyk flue som angrep meg med full styrke..og kaffetørst som bare pokker – var det ikke annet å gjøre, enn å tusle meg ut i bilen. Der har jeg jo alt turutstyret klart til ei hver tid – og med medbrakt mat, var det duka for en riktig så trivelig frokost 😍

Litt seinere på dagen, da alle hadde kommet seg ut av dyna og våkna til, ble det en litt farting rundt omkring – bl.a til bilopphuggeriet på Kongsvinger, der søstersen var innom for å høre etter en del til ene sikkerhetsbeltet bak.

Delen hadde de, men vi måtte komme tilbake senere, for de trengte tid til å skru det av. Så vi surra og kjørte både hit og dit..og på en eller annen snodig måte, klarte vi å jårre så mye at sjappa stengte før vi kom oss tilbake 😂

Dermed ble det ny Kongsvinger-tur i går..

..og fikk jaggu henta delen.. Yeeeey for oss, hehe 😉

Ellers ble det en liten tur andre veien, til Flisa..men glemte reint å ta bilder, så jeg legger ved et Snapchat-bilde i stedet..

Og på tur hjem, måtte jeg bare snappe denna finingen på Kirkenær 😍

Så var det i dag, da..ikke mye å melde så langt.. Minien sov leeenge i dag, så det ble sein frokost..og jeg sitter enda ute på verandaen og koser meg med kaffen, jeg 😉

Ha en flottersfin dag da, all dåkker flotte folkan der ute..CU😘

 

#morgen #kaffe #littavhvert #sammendrag #oppdatering #Kongsvinger #Flisa #Kirkenær #snutebil

 

 

8 kommentarer
    1. lurt å ha det en trenger i bilen da,greit å ikke være helt avhengig av husfolket når en er på besøk :=) kjekt å farte litt og kjekt å være i Kongsvinger,og alltid koselig å høre fra deg også :=)

    2. Høres ut som en deilig måte å starte dagen på 🙂 Koselig å være på besøk hos dem. Litt livstegn er hyggelig, trenger ikke være store greiene her på blogg vet du 🙂

      1. Ja ganske fantastisk, egentlig 🤗 Og javisst..har det sååå kjekt her sammen med dem😊 Nei heldigvis er det ikke noe skrivepress her..da trur jeg at jeg hadde slutta helt for lenge sida 😉

    3. Hihi, ja da blei det litt farting! På Flisa har jeg vært mange ganger – både fordi søs bodde og jobba noen år på Bjerkely Folkehøyskole – og i jobbsammenheng fordi vi hadde en steinflis-fabrikk på Gjesåsen………. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg