…BARE LIIITT LENGER..

God mandag, folkens…i dag våkna jeg opp på andre sida av Valdresflye i forhold til hvor jeg normalt sett bruker å parkere – som er rett i nærheten av Beitostølen. Det var så sykt mye folk ute, og hver ei avkjøring var full av biler i alle størrelser – så det der gadd jeg ikke. De fleste var garantert på fjellet, og dermed parkert kun for noen timer – men neitakk – “vepsebol” har aldri vært min greie. Så jeg farta videre – forbi alle de fulle parkeringsplassene og småveiene – ja det var til og med parkert på rekke og rad langs veiskuldra også enkelte steder – og endte opp her jeg er nå..ei lita perla, sjøl om det er nært veien.

Gårsdagen gikk hovedsakelig med til å bare nyte livet på veien igjen, og hadde meg en god del stopp underveis for å strekke på beina i det nydelige været. Og favoritt-turen var definitivt da jeg rusla litt langs den biten av Kongevegen som (for meg) hadde startsted på rasteplassen på Hemsingbrue Neset i Vang.

Hadde egentlig tenkt å bare gå noen få meter opp i høyden for å få litt bedre utsikt over Vangsmjøse – noe jeg også fikk..

Men så er det den derre “hmm..tru ka som befinner seg bak neste sving” tanken en del av oss har..

..og endte med å gå litt lenger..

Og enda litt lenger..

..og bare liiitt lenger..ja du skjønner tegninga, hehe

Siden jeg ikke hadde med meg verken vått eller tørt (eller dopapir), fant jeg til slutt ut at det fikk være nok oppdagelsesferd og snudde ved Saubekken. Men kjenner at det hadde vært himla kult å bruke noen uker på å gå hele ruta fra start til slutt..🤔

Men nå er det sein frokost her.

Sov lenge, og har bare sløva og kosa meg til nå. Er grått og litt kjølig ute i dag, men nydelig like vel.

Ha en flottersfin dag og ei riktig god, ny uka alle sammen.

Den siste TikTok’n min finner du HER

23 kommentarer

Siste innlegg