BARE KOS

Heisann…er bare innom en lynsnar tur nå, for å vise dere hva jeg har styra med frem til nå. Jeg har nemlig vært en tur på Flisa sammen med søsteren & co..og for de som ikke er kjent der, så er det en koselig liten landsby..og noe de er “kjent” for er kaffe. De har ei egen gate som heter Kaffegata..og har nå fått opp en gedigen kaffekjele midt i rundkjøringa.

Vi tok oss en tur på senteret der og titta litt i butikkene, og bare kosa oss.

Jeg var virkelig råflott og kosta på meg BÅDE toast..

..og kaffe & kake.

Så ja, dagen til nå har vært bare kos ❤️ og vil dere høre litt cafe-bubbel på TikTok, finner dere det HER.

 

 

6 kommentarer
    1. Hallo! Er det ikke fint der! Jeg er vokst opp i ei sidegate øst for Kaffegata. Ja, det er en nydelig landsby. Fine overnattings- og serveringssteder er det der også, ikke minst Viktoria og Neergarden.

    2. Det var en skikkelig stilig kaffikjele da – må nok dra dit igjen snart! Har vært der mye – for søstera mi bodde mange år på Bjerkely folkehøyskole – ho jobbet der etter å ha vært der som elev også (ho gifta seg til og med i Arneberg kirke)! Så var jeg der noen ganger med en tidligere jobb – hadde regnskapet for steinflisfabrikken på Gjesåsen….. Var på Flisa også i fjor – bodde på gjenåpna Flisa camping! Liker meg der. 🙂
      Nå fikk du mange stedsnavn og greier – tok litt av her! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg