BALSAM FOR SJELA

Beklageligvis så har det vært lite livstegn fra meg de siste dagene. Én ting er at jeg har så vanvittig dårlig dekning, at det er nesten ikke gøy å prøve å få lagt ut noe..men jeg har også hatt en langvarig, stille stund for å tenke igjennom livet mitt. Det er utrulig mye som har skjedd, på ganske kort tid..(for de som ikke har fått med seg ting – beklager – men jeg orker ikke rippe opp i ting, så vil dere vite mer, så finner dere svar i en god del av innleggene de siste 7 ukene)

I alle fall…mye har skjedd, men nå kjennes det endelig ut som jeg kan få tilbake roa litt..mye takket være at han som er opphavet til mye av kaoset, endelig har skjønt tegninga og lar meg være i fred så jeg kan få reparert de følelsesmessige skadene han dessverre ga meg..

Og de siste par dagene har vært skikkelig balsam for sjela ❤️

Forleden dag var jeg først å surra litt rundt opp mot Hamar-distriktet og lufta hauet..og huska jaggu på å ta et par bilder..

Deretter inviterte jeg søstersen, kjæresten hennes og minien opp på ute-middag..i form av bålmat 😊 Pølser og potetmos smaker definitivt bedre ute i frisk luft 😍

Og i går var jeg vært på ny surrerunde, denne gangen for å prøve å bli litt bedre kjent med skog & mark rett i nærheta..for herrefredogfaaader, da…det ER jo ikkje anna enn skau her… Og med retningssans som en blind hamster i en labyrint når jeg ikke har fjell å orientere meg etter, så vil jeg tru at det er like sikkert som Amen i kirka at jeg kommer til å rote meg meir enn lovlig bort 😂

Det første stoppet mitt ble ved et spennende skilt som lovde fossefall..

..eller det gjorde i alle fall hodet mitt, etter å ha lest skiltet. Men jeg glømte jo av hvor jeg befinner meg i landet – så jeg var ikke så mektig imponert, vant til fossefall fra høye fjell som man er.. Men vakkert?? Oh jah..så absolutt 😊

Deretter surra jeg meg videre, uten mål og mening..og endte opp ved et nydelig vann, hvor jeg tente meg et lite bål før jeg farta videre.

Så utrulig godt å kjenne at litt av mæ sjøl er på full fart tilbake igjen 😍

 

6 kommentarer
    1. Kost å høre fra deg og at du får leget sammen sjelen din igjen..Tar tid, og du er sterk! <3 Dette klarer du helt fint! Kos deg masse i naturen og skau og bål…Klem herfra..

    2. Å så deilig å høre at du er nesten tilbake i full fres! Flotte bilder – og du er på tur – og du nyter! Jeg blir varm i hjertet, vennen! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg