BÅDE ARBEID & LEK

Yeppz, da var det kveld igjen…og hva har så denna førkja brukt dagen til?
Vel, faktisk en god del – både arbeid og lek.
Jeg har fått lest meg opp på en del blogger, sjøl om jeg ikke har kommentert på alle..
Jeg har fått sortert en haug med bilder og lagt ut et par innlegg..
Jeg har også tatt et skippertak med den sabla døra som var lekk som en sil her for noen dager siden. Veit ikke om dere husker det, men jeg la på fugebånd som pakning og kryssa fingra & tær.

Nå har det ikke vært sånn drittvær med høljeregn etter at jeg la den pakninga – men et annet problem dukka opp. Sjøl om det fugebåndet kunne klemmes flatt til det var bare noen få millimeter tykt – este det ut til normal størrelse hver gang trykket på den løsna – altså når døra ble åpna..
Det har resultert i at de siste dagene har det vært så mye slamring med døra for å få den i lås, at jeg begynte å bli småbekymra. Én ting er å stå på utsida og klaske døra hardt igjen..men det er noe helt annet å stå på innsida og røske den hard igjen. Det går bare til et visst punkt det, så står man plutselig der med et løsna eller knekt dørhåndtaket.
Derfor har jeg da brukt deler av dagen til å klippe og skjære av de listene som var satt på, og nå er de så tynne at døra går igjen – og i lås – uten problemer.

Kryss fingrene for at det holder regnet ute også..

En annen ting..jeg laga meg faktisk middag i dag også.. Var så heldig at det fulgte med ei grillplate til den gassovnen jeg kjøpte til camper’n – så i dag grilla jeg noen pølser jeg hadde liggende.

Syns det er kjekt å lage mer enn jeg spiser med det samme, for da har jeg til seinere også. Så da ble det grillpølse & hjemmelaga potetsalat på YoursTruly.

Ellers har jeg faktisk vært på fjelltur også i dag – men det innlegget kommer i mårra.

Ha en flottersfin kveld og ei riktig god natt etter hvert

6 kommentarer
    1. Så godt å få ordne i slikt, håper virkelig døren din holder ut regnet. Men først skal det være masse sol, ikke sant :D…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg