AVLYST AVTALE – HELDIGVIS

Som dere kanskje fikk med dere tidligere i dag skulle jeg egentlig på en timeavtale i mårres… men det dere ikke veit, er at det var hos tannlegen.

Jeg har ikke vært hos en tannlege på mange år, og kjeften min ser ut som et krater innvendig. Flere knekte tenner og garantert mange hull fordi av og til verker det som bare pokker både her og der. Så det jeg EGENTLIG skulle gjøre i dag var å få meg et overslag over hva det vil koste meg å få fiksa opp i truten. Men så ble det da avlyst 10 minutter før jeg hadde time, fordi tannlegen var blitt syk. HELDIGVIS!!! For når jeg har tenkt meg om lurer jeg på hva i jøsse navn jeg egentlig tenkte på når jeg bestilte den timen?😳 Hvorfor i alle dager skal jeg bruke 1000-1500 kroner som folk har sponsa meg med til bl.a drivstoff, når jeg likevel ikke vil kunne gjøre noe for å reparere tennene? Det sier seg sjøl at jeg har jo ikke nubbsjans i Helvette til å BÅDE betale gjelda ned raskere OG fikse kjeften. Hallooo!!!! Total insane in the brain!

Så ja, jeg er sabla glad for at timen ble avlyst. Og med den klokkeklare trua jeg har på at Universet tar vare på meg, er jeg overbevist om at de denne gangen sendte “redninga” i form av en syk tannlege.

 

7 kommentarer
    1. uff synd en ikke får dekket tannlegen for ja det er dyrt ,1000 kr bare for å åpne munnen så baller tusenlappene på seg etterhvert som tannlegen begynner å jobbe inne i munnen ,det burde vært hjelp her også for dem som trenger det

    2. Godt å slippe tannlegen, men kanskje ikke så lurt 😉 Men dyrt er det, og jeg synes det er på tide at det blir egenandel og resten dekket også hos tannlege som når man er syk. Klem <3

      1. Joda, greit å slippe – men skulle virkelig ønske at jeg hadde mulighet til å få slippe å være delvis tannløs. Og helt enig, det burde virkelig blitt egenandel på lik linje med vanlig lege 😊 Klemmerz 🥰

    3. Tips: er også ufør og fikk dekt 30-40 000 hos tannlegen av nav for å fikse opp på grunn av «varig ute av stand til å spare til slik behandling selv» eller noe lignende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg