ATMOSFÆRISK ELV? BRING IT ON!!

Ikke ofte at jeg er på fjæsboka å leser noe for tida, og særlig ikke annonser o.l jeg må trykke på for å få med meg innholdet. Men i dag dukka det en artikkel opp i synsfeltet mitt som jeg følte for å klikke meg inn på.. du kan lese artikkelen ved å trykke på bildet..

Vel – de nesten lover en enorm mengde med nedbør i form av regn – og jeg sier bare: Bring it on!! for det er akkurat det vi trenger – vind og regn – for å bli kvitt noe av den hvite dævelskapen som enda lurker rundt hjørnene her..

..for ikke å snakke om i fjellene.

Selvfølgelig mitt synspunkt da, som hate-hate-HATER vinteren..
Enn du? Ville du ønska “ekstrem-regnet” velkommen om du hadde så mye snø rundt deg i midten av mars?

7 kommentarer
      1. Vel – egentlig helt normalt her på denne tida av året. Er faktisk mindre i år enn i fjor på samme tid.. Og ja, jeg håper de fortsetter å ta skikkelig tak her nå, så jeg krysser fingrer og tær for at vi virkelig får en tidlig vår og kanskje en lang og god sommer 😊

        1. Temmelig normalt med en del snø i mars her også, og det er ca like my snø på den andre siden av Trondheim som hos deg, hvor vi bodde inntil nylig. Vi kan nok forvente oss både ett og to snølass før våren tar over 🙂

          1. Joda, la jo merke til at det ikke var heeelt snøfritt enkelte steder der når jeg surra forbi på roadtrip´en min.. Men usj ja – det er vel lite håp om noe annet..
            Meeen..optimismen lenge leve..vi er nærmere vår enn vinter..wohooo 😊❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg