ASFALTCAMPING & FRISKLUFTSLIV

ASFALTCAMPING & FRISKLUFTSLIV, ja.. Noen av dere her inne, veit jo allerede hva dette dreier seg om..men for de som ikke har snøring, så er det da ei Facebook-gruppe jeg driver som har hovedfokus på det å være ute i frisk luft..

Her er beskrivelsen av gruppa, som ligger inne på sida:

“Friskluftsliv!! Hørt om det før? Vel, jeg liker det ordet, og dette er ei gruppe for absolutt alle friskluftsliv-mennesker ..altså de som vil dele bilder og historier fra koselige øyeblikk ute i frisk luft..det være seg fra de som på grunn av helsa ikke kommer seg lenger ut enn på sin egen veranda eller hage og tar bilder av kaffekoppen på hagebordet eller blomsterbedene, de som trives best i fjæra eller i skogen, til de som går på fjellet, på korte eller lengre turer med overnatting – eller de som foretrekker landeveien og tar matpausen på ei asfaltert utkjøring”

Jeg starta opp gruppa i fjor høst, og har til nå klart å hale inn nesten 240 medlemmer fra både inn og utland. Det er jo ikke all verden, da.. men håper jo på at medlemstallet skal øke etter hvert. Siden det er mange på gruppa som ikke forstår norsk, blir alt jeg poster skrevet på både norsk og engelsk..

Akkurat nå har jeg utlyst en ny konkurranse der, for å få et nytt bilde til headeren til gruppa.
Så ta gjerne å titt innom og se om dette kan være noe for deg.. og liker du den, og melder deg inn – blir jeg superglad om du anbefaler den for venner og bekjent også 😊

Linken ligger både øverst – og i bildet her – som er gruppas header pr. i dag..

Foto: Christina Blåhella

 

4 kommentarer

Siste innlegg