ASFALT-LUNSJ

Etter den veldig gode og myke starten på denna torsdagen fikk jeg til slutt bakenden i gear og kom meg ut. Jeg var veldig i bedaring om jeg skulle ta meg en tur på fjellet, eller bare surre litt etter veien. Men til slutt endte jeg opp med kun en liten roadtrip for å teste bilen, fordi jeg kjenner at kroppen har fått kjørt seg temmelig mye den siste uka, med alt fra flere toppturer og trening til jobbing på huset på øya og bilen min (som forresten fungerer bra så langt)

Og nå koser jeg meg med litt “asfalt-lunsj”… det vil altså si at jeg har pause på ei utkjøring på veien og nyrer litt medbrakt.

Ikke den mest spektakulære utsikten da, selv om det er fint nok.

Men til gjengjeld har jeg koselig selskap, hihi.

Hvor ferden går videre når jeg drar herfra, veit jeg ikke. Skal i alle fall surre litt til før jeg drar hjem igjen.

 

4 kommentarer
    1. kjekt å ha deg tilbake,leser bare 2 blogger,deg og aud marit,håper alt er fint med deg,forstod bilen er ok nå,ha en fin dag,nå kom sola her ved Stavanger,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg