ÅRETS DUSJ

Halleluja & alle smånissan, altså.. I dag var det endelig gått så langt tid etter operasjonen, at jeg kunne få lov til å ta meg en skikkelig god og lang dusj – og ikke minst få bytta på såret.
Tru mæ – det blei årets dusj og vel så det.. For sjøl om jeg – som jeg har sagt tidligere – har null problem med å ligge å rulle i bushen ei uke uten å få nevneverdig mye vann på skrotten, er det helt GRUSOMT å bli nekta muligheta fordi andre har bestemt det. Trur aldri i mitt liv jeg har hatt SÅ lyst til å dusje før, hehe.. (ok..har vært samme “gnæget på mæ etter alle operasjonan – men akkurat DET treng vi nu vel ikkje snakke om NO!?!)

Men nå er det gjort – og wohohoo for en herlighet & glede 😁

Og så fikk jeg som sagt endelig bytta på operasjonssåret..som faktisk ser helt fint ut..

I utgangspunktet hadde jeg tenk å sette på en ny sånn derre kompress-tinge-tange-plaster-sak.. men fant ut at jeg skal prøve med kun tape først… Dessverre misforsto tydeligvis dama på apoteket når jeg forklarte hvor bred teipen skulle være, for hun har gitt med den som er bare halvparten av det jeg mente… er jo knapt større enn ei penn i bredda..

Men det fungerer så langt – så får jeg heller se i mårra. Har nemlig skikkelig tape hjemme (nei, æ meine ikkje gaffaen) Så har den smale saken her løsna når jeg står opp, får jeg heller bare bytte én gang til – selv om det ikke er så smart å irritere såret for mye med å rive av tapen for ofte..

Men nååå er det så smått på tide å begynne med siste innspurt til feiringa av nevøen min, så TTFN & CU L8R 😊

12 kommentarer

Siste innlegg