ANNAS FREDAGSCAFÉ

De som følger meg fast, veit at jeg nesten hver fredag har en kaffe-date med ei venninne, etter at vi har vært å gløtta og vindushoppa litt i forskjellige butikker.
Men i dag ville absolutt ikke pengeboka mi være med på noe som helst, så jeg meldte avbud. Trist, men sånn er det bare. Skal innrømme at det ble jo steike kjedelig å bare sitte rett opp og ned her, da..for jeg hadde sabla lyst til å gjøre litt stas på både meg sjøl og starten på helga..og med fantasien skrudd på fullt, kom det krypende en idé..

Jeg leita i skuffer og skap..og fant ikke bare én – men TO gjenglemte kjeks fra tidligere i måneden..og da var planen komplett..jeg tok meg en tur på
“Annas Fredagscafé”

Satte på litt koselig café-musikk på YouTube i bakgrunnen..

..plasserte bakenden min på andre sida av bordenden enn der jeg vanligvis sitter – og vips fikk jeg en “ny” utsikt over livet (ok..ikkje all verdens futt & fart der ute da, men..)

Og så danderte jeg de to siste kjeksene mine sammen med god kopp kaffe servert i den fineste koppen jeg har..laget av søstersen for 18 år sida..

..og gjorde som så ofte før – skravla en heil masse mainnskit med mæ sjøl 🤣

Oh lykke – og god fredag, si bærre æ ❤️

Og lurer du på hvorfor caféen heter Annas?..vel…I have many names 😉

4 kommentarer

Siste innlegg