AND OFF WE GO

Wohoo..da sitter jeg og go´venninna på ferga fra Lødingen til Bognes.. vi var så heldige å rekke ferga som gikk 15.15.

Jeg gjorde alt i stand tidligere i dag, rydda bilen og fikk fylt opp med drivstoff – og vi var blitt enige om at jeg skulle bare dra bort og vente hjemme hos henne (yeppz, kan nøkkelkomboen, hihi) Så når hun var ferdig på jobb, var det bare for henne å hoppe i dusjen og så var vi good to go.

Det tar godt over en time å kjøre fra Harstad til Lødingen, og hadde vi ikke rukket denne ferga – hadde vi måttet vente 2 timer på neste, da det er kun ei ferge som går nå utenom sesongen og det tar ca 1 time over fjorden.. så jeg syns vi var skjitheldige 😁

Nå skal jeg bare slappe av og nyte resten av fergeturen.. Er ikke så sykt mye å se på akkurat, da det kun er tåke og grått ute..

..og tenker at til og med det godt brukte og ekstremt skitne nøkkel-ring-spøkelset mitt er bedre å se på 😉

Ha en flottersfin ettermiddag folkens..og stay tuned..det kommer garantert ei oppdatering i løpet av ettermiddagskvelden..

12 kommentarer

Siste innlegg