ALEXRAINBIRD

Jeg har en veldig variert musikksmak.. og hører faktisk på det meste fra klassisk og opera, via folkeviser, danseband- og barnemusikk, jazz, blues, pop & rock-varianter,  til både heavy & trash…. Ikke så mye av sistnevnte i de seinere år, men yepp – kan glimte til enda når jeg er i rette humøret, hehe.

Men til daglig skal jeg innrømme at jeg det siste året har hatt en YouTube-favoritt.. nemlig alexrainbirdMusic

Den blå linken over bildet er til nettsida deres.. og under her er link til den siste opplasta spillelista deres på YouTube.

Det som jeg personlig finner så utrulig genialt med det konseptet, er at det finnes utrulig mange kategorier å spille seg gjennom – på ett og samme sted.

Så ta en titt, da vel – kanskje du også finner noen favoritter 😊

9 kommentarer
    1. Likte den låten som lå her 🙂 Sånn behagelig musikk. Er ikke SÅ glad i heavy etc, men liker mye forskjellig jeg også. Mye gammelt da. Hører ikke på SÅ mye nytt. Må bli tipset i alle fall..

    2. Dette må jeg sjekke ut!
      Første sangen på spillelista her var nydelig.
      Jeg er også ganske altetende i musikk, men liker best noe med fin takt og rytme eller som har en bra tekst og en sang med “sjel”.
      Kjenner at jeg trenger å få utvidet reportoaret innen musikk.
      Takk for tips og ha en fin søndag! 🙂

    3. Hm, kanskje jeg skulle vurdere å fornye meg litt… Er litt stuck i musikk jeg spilte på 90-tallet og første del av 2000-tallet, dvs. den tida jeg var dronning på byen! 😀

      1. Tja – alltids greit å teste ut litt nytt, i alle fall. Mye herlig musikk som venter.. Og så er det jo så greit med det, at den dronninga-på-byen-musikken forsvinner jo ikke 😉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg