AKKURAT NÅ..

Akkurat nå sitter jeg og tenker på hvordan tida fremover skal bli. Akkurat nå har jeg det nemlig veldig bra.. jeg har rydda og sjaina litt etter middagen.

Gassbrenneren og lampa er tent så akkurat nå er det godt og varmt, og jeg har hengt opp et pledd foran døra for å ta av for den verste sniktrekken.

Og akkurat nå prøver jeg å få tørka dyna mi så jeg slipper å legge meg i så alt for fuktige sengklær. Jeg ser all fukta, men jeg velger å ignorere det.. akkurat nå.

Som sagt.. akkurat nå sitter jeg og tenker på hvordan tida fremover skal bli..for sjøl om jeg veit at det skal mye til for å berge hjemmet mitt, tenker jeg også akkurat nå at jeg klarer IKKE gi opp. Jeg veit bare rett og slett ikke hvordan jeg gjør det…å gi opp.. 🤔

Ha en flottersfin kveld videre ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

 

8 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er i tenkeboksen for hvordan fremtiden skal bli.
      Likevel er det godt å kunne ta pause fra tenkinga og kjenne at akkurat nå har man det ganske fint.🤩🤗

    2. Jeg skjønner at du er i tenkeboksen. Ditt liv er både spennende og vanskelig. Vanskelig å få både pose og sekk. Håper du finner ut hva som er best for deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg