ÅH HUI KOR DET GÅR

God mårra og god søndag 😊 Jada, jeg er i farta igjen.

Dessverre har det blitt ei ekstremnatt på meg, med sykt lite søvn. Jeg klarte ikke å få sove, og etter hvert ble bare rett og slett for kaldt der jeg parkerte. Krøyp ned mot 16-17 minus, og da ga jeg opp, og klokka 2 i natt var jeg på veien igjen. Kjørte en god bit forbi portalen til Nord Norge, og da klarte jeg endelig å få meg bittelitt søvn ved å legge meg fremme i kupeen. Den løsninga i pickupkassen er rett og slett håpløs på vinteren.

Og nå har jeg allerede surra i et par, tre timer og har akkurat vært innom bensen i Mo i Rana for påfyll av koffein.

Yeppz…da suser jeg videre..åh hui kor det går.

Ha en flottersfin søndag folkens ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. Høres pyton ut, med null søvn og ut å kjøre i kulda 😮 Lite søvn er PY!! Kjenner til det. Men håper du kommer deg fram til det du skal 🙂 God tur videre 🙂

    2. For en frysepinne som meg høres så lave temperaturer ikke bra ut. Tror ikke jeg hadde sovet noe om det var meg. Godt med en varm kopp kaffe i kroppen da tenker jeg. Håper du får en litt varmere søndag videre, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg