Æ KAN BLI SÅ SUR!!!!

Gudd maurnings godtfolk. Av og til kjenner jeg det at jeg har lyst til å være sur. Skikkelig surke-murke-grinete, med leppa langt ned på haka.

Har du det sånn noen ganger? At du våkner opp skikkelig “muggen” og tenker “fu*k you verden” ? Og allerede før man kommer seg ut av senga er man sikker på at den uskrevne loven om maksimal djævelskap, der absolutt alt som kan gå galt – BLIR å gå galt, blir å tre i kraft så snart man står opp? Det skjer som sagt noen for meg, og i dag var det litt sånn.. og det gjorde det ikke bedre av at det første man fikk klaska i trynet når gikk på på nettet, er all den galskapen som foregår rundt om kring i verden. Fy faen så stygg folk kan være med hverandre. For ikke å snakke om det der helvettes EU som skal trø alt mulig rart ned over hauet på oss og tvinge oss i kne. Jeg gidder ikke å ta opp eksakte eksempler nå, for da blir jeg i alle fall sur..men de og de der forbanna direktivene deres når det kommer til stadig flere ting, gjør meg rett og slett uvel. Forresten…jeg veit jeg sa jeg ikke skulle dra frem spesifikke eksempler, men likevel – veit dere at vi – Norge, faktisk kan risikere å måtte bytte ut pantemaskinene etter hvert?

Jada-jada EU.. Norge hopper akkurat så høyt som dåkker vil…æ trur æ hopper av!! Nån som hopper i lag med mæ?

Akk ja. Etter å ha tenkt meg litt om her, har jeg funnet ut at jeg gidder faktisk ikke å være sur i dag likevel. Galskapen i verden får jeg ikke fiksa, men jeg kan gjøre mitt ytterste for å gjøre mitt med å prøve å spre litt positivitet, kjærlighet og glede rundt meg til de jeg møter.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

9 kommentarer
    1. Veldig sjelden jeg våkner sånn som du beskriver. Må si jeg er heldig egentlig 🙂 Slipper å jobbe så mye med å bli blid igjen. Men å spre litt glede til andre det kan man gjøre, og da må man litt mer aktivt til verks 🙂 Jeg har i alle fall plan om å bevege meg utendørs etter hvert. Kanskje en kafe-tur 🙂

    2. Jepp, man kan bli sur for lite eller for mye, og det er helt greit. Tror aldri jeg er sur, eller nesten aldri i alle fall. Enten er jeg blid, eller så er jeg sint. Og det siste er heller ikke så ofte. 🙂

    3. Er man sur er man ihvertfall ekte. Falske folk er blæh, sure folk er mer «værsågod her har du en lekemus eller en hoppende penis» så blir de straks blide igjen😜 Bunnyklem 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg