Æ GIR MÆ!!

Hey og hoppsann folkens.. Nå er det en del dager siden forrige innlegg fra meg..og jeg innser at det vil nok bli ei stund før neste kommer. Hvis det kommer..for no gir æ mæ!

Jeg sliter enormt med å motivere meg sjøl til å blogge…like så det å svare på kommentarer og kommentere hos andre. Faktisk er jeg pr dags dato så lei hele bloggen at jeg finner ikke ord. MEN!! Jeg liker å dele av opplevelsene mine enda, det er bare det at jeg har gått over til å bruke Tiktok og historiedelen på Instagram i stedet. Vlog og små videoer/reels er det jeg trives best med akkurat nå.

Så, dere som følger med på en eller begge av de to kanalene vil få daglige oppdateringer om meg og livet som vagabond der 😉

Ellers legger jeg ved noen få bilder her av roadtrip’en til Nordkapp sammen med sønnen min så langt.

Første frokost – i godt vær, faktisk.
Tunnelvakt før Alta 😂
Bare måtte bevise at jeg har vært på en Monsen-butikk 😁

Fikk kul veske i gave av guttungen 🤩
En som søv hard, hehe

Og litt fra heimen mens jeg venta på at guttungen skulle våkne, så vi kunne spise frokost før vi surra videre.

Ha en flottersfin dag og god helg, alle sammen ❤️

13 kommentarer
    1. Du må jo så klart gjøre det som er riktig for deg, men disse andre plattformene gidder ikke jeg. Så jeg sier takk for følget – og masse lykke til på veien ❤️

    2. Trist å miste motivasjon, men jeg er har jo vært der selv i sommer…Men prøver å henge med nå!
      Ser etter deg på Insta jeg da – God klem..

    3. Leit å høre at du gir deg, men samtidig forstår jeg deg godt.
      Har vært inne på tanken selv, men klorer meg fast litt til.
      Følger deg både på den ene og andre plassen, så vi holder kontakten. 🥰

    4. Jeg tenker som så at er det ikke gøy å blogge, for det skal det være, ja da er det kanskje like greit å la være. Jeg følger deg både på TikTok og Instagram, så jeg får jo med meg det du holder på med der. Selv har jeg ikke helt fått taket på TikTok enda, men det kommer. Kommer til å savne deg om du slutter med bloggen, må jo si det. Håper du får en fin mandag, klem 🤗

    5. Heldigvis forsvinner du ikke fra jordas overflate! Gjør det som er rett for deg. Keep in touch! 🤗 Jeg er på Insta men ikke på Tik-tok.

    6. Håper du finner skrivelysten tilbake.🥰
      Flotte bilder fra turen din og svært søt vakt i tunnelen.🤩
      I mellomtiden følger jeg med deg på Insta.
      Tiltok er jeg ikke på enda og Minstemann hadde sikkert fått slag hvis han fant meg der.🤣😂
      Nyt dagene!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg