Æ FANT EI PERLA!

Gjett hva da, dere..? Jeg fant meg ei lita perle på min vei.
Jeg har da vært på jakt etter godværet i heile dag – uten særlig hell – men helt plutselig begynte de grå, tunge skyggene å vike og sola har akkurat nå fått overtaket for ei lita stund. Siden det likevel begynner å lakke og li mot kveld, har jeg nå stoppa for natta på en liten sidevei etter at jeg hadde passert Trofors.
Etter at jeg hadde fixa boet så det er klart til å lage middag (ja æ veit, æ er også sjokkert…æ meine, middag to daga på rad?? 😂) så kjente jeg at jeg hadde lyst til å strekke på beina etter en god del timer bak rattet..og seee for ei perle jeg fant 🤩

Fantastisk herlig for undersåttene å kjøle sæ bittelitt ned etter en lang dag i fangenskap.

Men nuuu rope mattrollet, så da er det vel bare å tusle seg tilbake og starte på den derre berømmelige middagen, da..så CU ❤️

16 kommentarer

Siste innlegg