ADVENTSMORGEN – 23.desember

Yeppz, da er det sannelig dagen før dagen.. og GJETT om jeg gleder meg til seinere når guttungen kommer. Formen er heldigvis på bedringens vei, og i går var første dagen på et par uker at jeg klarte å komme meg gjennom hele dagen uten å være utslitt før middagstid. Fantastisk!

Men nå er det klart for nest siste adventsmorgen her på bloggen. Som vanlig kan du se adventskozen min på TikTok HER.

Luke 23

Bak den nest siste luka skjuler det seg en hjemmelaget gullblad-lenke, laget av gamle (tomme) telysholdere. Ei lita forklaring kommer på slutten av innlegget.

I min kalender var det i dag en splitter ny tarot-kortstokk…med Buffy-motiv.

Jeg ELSKER Buffy..og en ny stokk passa perfekt, da den gamle slutta å “snakke” til meg her i vår vi hadde.

KONKURRANSEN

Dagens spørsmål: Hvilket klokkeslett på julaften ringes julen inn med kirkeklokker?

………………………………………………………….

GULLBLAD-LENKE

Her brukte jeg som sagt tomme telysholdere, som jeg klemte flate i blad-form og festet på flere steder rundt ei snor (hadde ikke metallstreng som har fungert mye bedre)

Deretter spraya jeg hele greia med gullfarge..og vips hadde jeg noe nytt å dekorere spisebordet med sammen med anna pynt som små julekuler og snøkrystaller.

Lykke til!

10 kommentarer

Siste innlegg