ADVENTSMORGEN – 20.desember

God formiddag alle sammen. Mange har nok fått med seg at jeg ikke lenger legger ut mer enn ett innlegg om dagen nå, noe som betyr at jeg har ikke hatt anna oppdatering fra livet mitt de siste ukene enn å fortelle at jeg er sjuk. Det sitter hardt i her, men tenker at blir det 4-5 nye år før jeg får en ny runde med “gørr”, får det bare være sånn som detta nå. Om jeg vil komme med mere oppdateringer etter hvert vil tida vise – jeg er bare så innmari lei hele bloggen, og det har jeg vært temmelig lenge nå. Men det veit dere vel.

Uansett..nå er det i alle fall klart for adventsmorgen. Dagens adventskoz på TikTok finner du HER.

Luke 20

Her skjuler det seg i dag noe ekstremt enkelt men ganske dekorativt.. nemlig et pulverkaffe-glass som jeg har dekorert med motiv fra en serviett og hobbylim.

Og i min kalender var det et puslespill.. WOHOOO!!! Da er romjula berga ❤️

KONKURRANSEN

Dagens spørsmål: Hvilket år sendte Oslo kommune den første julegrana til Trafalgar Square i London?

21 kommentarer

Siste innlegg