ADVENTSMORGEN – 16.desember

God mårra og god lørdag alle sammen. Tenk..bare ei uke igjen til dagen før dagen, og guttungen skal komme på pepperkakebaking og koz. Jeg kjenner at jeg gleder meg sinnsykt mye.

Formen er veldig opp og ned. Har vært ute og lufta meg litt de to siste dagene, men dessverre testa jeg fremdeles positivt så den jobbinga hos venninna må jeg bare innse blir i beste fall ekstremt amputert.

Men nok om det – nå er det klart for en ny adventsmorgen og link til dagens adventskoz på TikTok finner du HER.

Luke 16

I dagens luke til dere er det gjenbruk av ei gammel LED-lykt.

Jeg arva nemlig to helt enfarga lykter av fredagsdate-venninna mi, og har dekorert den ene med et serviett-motiv jeg smelta inn i voksen med strykejern, og ei sløyfe jeg bretta av papir.

Den andre lykta akter jeg å lage et litt mer vårlig motiv på etter hvert.

Og i min pakke var det i dag ei ny lue som jeg ble veldig glad for, da den gamle favorittlua mi er mer enn klar for pensjon, hehe.

KONKURRANSEN

Dagens spørsmål: Hvilke navn har de hellige tre konger fra kristen tradisjon fått?

11 kommentarer

Siste innlegg