ADVENTSMORGEN – 14.desember

God torsdag alle sammen..tingenes tilstand her kunne vært både bedre OG værre, men da jeg skal prøve å unngå klaging & syting her på mårran, sier jeg bare rett og slett velkommen til en ny adventsmorgen. Link til dagens adventskoz på TikTok med åpning av kalendergaven min finner du HER.

Starter med det jeg har laga for dere i

Luke 14

..som er ei gammel, rusten lykt jeg arva etter fredagsdate-venninna mi.

Her var det jo en veldig enkel jobb, bare pussa vekk den verste rusten og spraylakka alt 3 lag med sølvfarge. Denna blir sabla fin å bruke når det bikker nyåret og jeg virkelig begynner å vente på våren.

Så var det min kalender – som i dag inneholdt malesaker 🤩

KONKURRANSEN

Dagens spørsmål:

Hvem spiller Askepott i den norske filmen «Tre nøtter til Askepott» (2021)?

14 kommentarer

Siste innlegg