ADVENTSKOZ – 8.desember

Tenk…8.desember alt..det er jo 1/3 frem til jul. I dag er jeg trøtt som en dupp fordi jeg sovna ikke før rundt klokka 3 i natt, men det er ingen noe litt kaffe og adventskoz ikke kan gjøre noe med 😉

For de som foretrekker å se adventskozen med pakkeåpninga på TikTok, finner du linken HER

Det er jo litt forskjell fra blogg og TT, og her inne starter jeg med å dele et silhouettebilde jeg har laga ut av et av mine egne bilder.

Toppen dere ser i bakgrunnen er den vakre Kråkmotinden ved Innhavet. Kom meg ikke opp dit i år, så får se om det klaffer til neste år.

Så til kalenderene. Som vanlig velger jeg å starte med Flax-adventskalenderen. Som dere ser var det ikke noen gevinst i dag heller.

Deretter er det på tide å åpne pakken.

Yezz..i dag ble det noe jeg virkelig har bruk for, da jeg er ekspert på å rote bort hårstrikker, hehe

Da ønsker jeg dere alle sammen en riktig flottersfin dag ❤️ Her skal resten av mårrakaffen nytes, sammen med litt frokost.. og seeee…null knekkebrød med kaviar og egg 😳😜🤣

2 kommentarer
      1. Begge deler😉 Jeg ga søstera mi, venninna mi og guttungen 100 kroner hver og ba de kjøpe 8 ting hver for den..og pakke det inn så det blir en overraskelse for meg. Dermed har jeg betalt den mens de tre har stått for innkjøp 😁🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg