ADVENTSKOZ – 4.desember

God mårra og god 2.søndag i advent. I natt har jeg sovet hjemme hos meg sjøl, og i dag fikk jeg min første mårrastund med adventskoz i eget hjem.

Normalt sett har jeg et sånt “nedtellings-lys” i desember, sånn som man brenner litt hver dag. Men i år har jeg ikke prioritert verken det eller andre adventslys, så jeg tente likegodt 2 telys i mårres.

Da var det klart for kosen..først dagens bilde.

Deretter dagens luke i Flax-adventskalenderen..null premie, men spennende som bare det.

Og til slutt dagens pakke..

..som ble noe veldig praktisk.

Bruker faktisk q-tips til mer enn bare ørene.. som f.eks når jeg tegner eller maler.

Da skal jeg kose meg med resten av mårrakaffen og bare nyte at jeg endelig er hjemme igjen.

Ha en nydeligvakker 2.søndag i advent alle sammen ❤️ Om du vil ha med deg dagens adventskoz på TikTok, finner du det HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg