ADVENTSKOZ – 24.desember

Goood mårra folkens, på selveste julaften. Nå sitter jeg å venter på Snikker Andersen på tv, og så skal jeg vekke guttungen for litt julefrokost og kos før vi drar ut på kirkegården og setter lys hos besteforeldrene hans (farmor og farfar).

Men først – siste adventskoz for i år.

Linken til adventskozen TikTok finner du HER

Dagens silhouettebilde ble med en bakgrunn som jeg knipsa et eller annet sted i Rondane i høst.

Sååå var det flaksen…som var like fraværende i dag som ellers, hehe. Var heller ikke noe å hente fra de figurene som dukka opp hver dag. Glemte dessverre å ta bilde før jeg reiv i stykker hele greia.. men dere ser resultatene likevel.

Og så var det siste kalenderpakka.

Ei ny ansiktsmaske, og det setter jeg veldig pris på. Sånt kjøper jeg så og si aldri sjøl.

Ha en nydeligvakker julaften videre alle sammen ❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg