ADVENTSKOZ – 23.desember

GOOOOOOD MÅRRAAAAAA ❤️ Tenk, lille julaften, da..det er både superfantastisk OG litt trist. Yeppz, bittelitt trist, fordi jeg gleder meg faktisk sykt mye til jul. Jeg fikk ei melding fra søstersen i går som lurte på om jeg har julestemning? JA!!! og det har jeg hatt i en måned nå. For jeg kjører en “null stress” policy – så jeg bruker min energi til å kjenne på de små gledene som hver dag faktisk gir. Den triste delen er at nå er vi så nært oppunder selveste julaften – og da har jeg liksom snart ikke det å springe rundt og glede meg til. Meeeen.. jeg blir garantert å finne noe annet å føle barnslig glede over, hehe.

Okay..nok om det. Nå er det tid for adventskoz

..og linken til det på TikTok finner du HER

Dagens silhouettebilde ble ikke helt som planlagt..litt for mørk og litt FOR mye blått, men skitt au.

Så var det tid for nest siste dag med uflaks, hehe.

Og nest siste pakketingetang..

.. som i dag virkelig passa meg utmerket, så slipper jeg å snoke i julegodteriet i boden

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg