ADVENTSKOZ – 22.desember

Gooood mårra alle dåkker flotte folkan der ute ❤️ I dag er jeg litt mer våken, sjøl om jeg har sovet mye mindre i natt..merksnodig!! hehe.

I dag skal jeg gjøre litt nytte for meg inne hos go’venninna, og i ettermiddag kommer guttungen og henter meg etter jobben. Da blir jeg værende hos han til 2.juledag og DET gleder jeg meg sykt til.

Men først adventskoz.

Og som vanlig starter jeg med å dele linken til adventskozen på TikTok. Den finner du HER

Deretter blir det et lite silhouettebilde..og dagens bakgrunn er fra ei nydelig vinternatt i fjor, da ho Aurora dansa så vakkert.

Sååå var det den derre Flax-kalenderen da.. nope, nix & nada å skue i dag heller.

Og til slutt – pakken… som jeg i dag glemte å ta bilde av fordi jeg mista den i gulvet.. deretter mista jeg en kjele oppå så papiret sprakk. Dermed ble jeg mest opptatt av å berge pakken uten å se hva som var inni… men har tatt et bilde av nummerlappen.

Skal innrømme at hjernen min fungerte ikke med det samme, så jeg lurte veldig på hva det var jeg fikk i dag..

.. men etter å ha gjetta i villa på TikTok, var det noen smarte og mer våkne folk som forbarma seg over meg og kunne fortelle meg at skaftet kan dras ut – og VOILA!! En kløpinne.

Veeeeldig kjekt for ei singel tøtta som er lei av å gni sæ oppetter dørkarma og vrenge arman i alle mulige, rare stillinger for å nå midten av ryggen, hehe

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️

4 kommentarer
    1. En kløpinne kan være nyttig for samboere også. Ikke alltid de gidder å klø så lenge som man ønsker 😀 Kose deg masse hos guttungen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg