ADVENTSKOZ – 19.desember

Gooood mandag alle sammen. I dag har jeg noe supertrivelig på planen. Jeg skal nemlig dra sammen med brorsan og sønnen hans til øya jeg kommer fra for å se til huset og grava til mora vår og faren min. Etter det jeg har skjønt, blir dattera og kjæresten hennes også å dra bortover, så det blir reine familietreffet, hehe.

Men først…. adventskoz.

Dagens link til adventskozen på TikTok finner du HER

Og så er det som vanlig et lite silhouettebilde. Detta bakgrunnsbildet ble tatt under kjøreturen i går.

Hmmmm… så var det Flax-tid.. sjøl om flaksen uteblir, hehe.

Og sist men ikke minst pakkekalender’n. Dagens er fiksa av søstersen.

Og i dag ble det både noe vakkert og praktisk på meg 🤩

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️ så stikker jeg mest sannsynlig innom igjen i løpet av dagen.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg