ADVENTSKOZ – 18.desember

Tittei..da er det jammen blitt siste søndag i advent, og under ei uke igjen til jul. Er litt mårratrøtt i trynet i dag, så jeg jumper rett på adventskozen jeg.

Linken til adventskozen min på TikTok (inkludert nisselue) finner du HER

Dagens silhouettebilde ble litt annerledes, men hadde lyst til å teste andre farger enn kun de svarte. Bakgrunnen ble knipsa i går kveld, her jeg står parkert.

Legger ved originalbildet også.. som dere ser var jeg nok ikke heldig å ha det riktig så stjerneklart, hehe.

Så var det den derre uteblitte flaxen 😉

Og endelig.. pakke, hehe.

Det var fra sønnen min i dag, og jeg er mektig imponert over hvor gjennomtenkt gavene hans er.. for seeee hva jeg fikk i dag.

Gjett om jeg gleder meg til jeg kan sette meg ned og fokusere på malinga igjen.

Ha en nydeligvakker 4.søndag i advent alle sammen ❤️

6 kommentarer
    1. Slike pensler kan brukes til å lage de lekreste malerier, eller for å få det nøyaktig og fint i krinker og kroker når man maler vegger 😀

    2. Det var en perfekt kalendergave å få, og det skal bli gøy å se hvilke motiver du velger å bruke dem på 🥰 Nei, denne flaxen ser det ut til at vi kan glemme, for den er det lite av i alle fall på skrapelodd og kalendere. Ønsker deg en fin 4 søndag i advent, klem 🤗

      1. Ja veldig perfekt, og jeg gleder meg til å begynne å bruke de 😊
        Heilt enig, ikke mye håp om flaks på flax, nei ☺️
        Takk for det, og en riktig fin kveld videre til deg 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg