ADVENTSKOZ – 17.desember

God mårra og god lørdag alle sammen..tenk, akkurat ei uka igjen til jul…WIIIIIH!! Æ glede mæ ❤️

I natt har jeg stått parkert et eller annet sted i Tjeldsund kommune – og jeg har sovet som en forbanna idiot.. for jeg har ligget “på jakt”. Har jo testa dieselvarmeren etter at jeg fikk ny pumpe, men detta er første natta totalt for meg sjøl, der jeg ikke har mulighet til å koble meg på strøm om det skjer noe. Så jeg har jakta på hver minste ulyd fra den varmeren min, og dermed har det blitt minimalt med søvn. Men alt har fungert perfekt, så nå krysser jeg atter en gang fingre og tær for at det holder..

Men nå – adventskoz.

Først ute er linken til adventskozen på TikTok som ligger HER

Etterfulgt av et silhouettebilde som i dag symboliserer hva jeg har i tankene, hihi. Gleeeder meg til våren.

Neste på lista er Flax-kalenderen.. men ingen flax i dag heller.

Og sååå adventskozens høydepunkt, nemlig pakken.. som i dag kommer fra guttungen.

Oooh si bærre æ!! Mer kunstmateriell i form av akvarellpapir 🤩

Fytti katta så utrulig heldig æ er!!

Har en annen ting også som jeg har vært dritheldig med – men det kommer i et eget innlegg etter hvert.

Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg