ADVENTSKOZ – 16.desember

Du godeste si bærre æ!! Jeg har fått et sånn innmari sykt sovemønster den siste halvanna uka, der jeg våkner hver natt mellom 2 og halv 3, og sliter med å få sove igjen. Og når jeg først sovner, sover jeg skikkelig hardt og det kjennes ut som om jeg er halvveis i koma når jeg våkner opp igjen. I dag var klokka faktisk godt over 8 før jeg klarte å slite opp auan, og sitter nå og bælmer kaffe som om det gjaldt livet, hehe. Men adventskoz gjør da tingene mye bedre.. med instrumental julemusikk i bakgrunnen.

Som vanlig finner du linken til adventskozen på TikTok HER.

Dagens bilde ble litt inspirert av mitt ønske om å være på varmere steder – uten SNY!!

Så var det flaksen….eller..?

Og til slutt kalenderpakka, som i dag kommer fra go’venninna.

Se så søøøte sokker, da…de MÅ jeg gjemme til det blir sommer og de faktisk vises – og ikke skjult under et par ull-læsta 😉

Ha en riktig flottersfin fredag nå da ❤️

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg