ADVENTSKOZ – 15.desember

Tittei og heisann alle sammen..i dag er planen at jeg skal bevege meg bort fra brorsan igjen, derfor har jeg nå pakka ned bilen og klargjort den for å kjøre igjen. Blir ikke lange biten jeg blir å bevege meg til å begynne med, for jeg skal bl.a ut og gjøre julehandel med guttungen en av de nærmeste dagene. Men det er da, dette er nå – og nå er det tid for adventskoz.

Som vanlig blir det først linken til adventskozen på TikTok som du finner HER.

Og deretter dagens silhouettebilde.

Så er det tid for den derre Flax-kalenderen. Får noen “hint” om å huske på å føre opp og telle de figurene som er midt i hvert spill siden man kan vinne på de også..og jada, jeg veit om det, men jeg vil ikke føre de opp og telle de før på julaften. Blir litt ekstra spennende sånn 😉 I alle fall, her er dagens mangel på gevinst, hihi.

Og til slutt det store høydepunktet.. nemlig pakken. I dag er det guttungen som har pakka inn… spennende..

..og seee hva han har fiksa til mora denna gangen.

Juppziyeppz og that’s it for nå. Ha en flottersfin dag da, alle sammen ❤️ Yours Truly skal hånke med seg frokosten og gå inn og terrorisere brorsan litt før æ drar, hehe

6 kommentarer

Siste innlegg