ADVENTSKOZ – 14.desember

God mårra fra ho frk.Hoppogsprett..for sjøl om jeg har ligget leeenge i dag, helt til 7.40, har jeg hoppa og spretta for meg sjøl her. Ut av senga, inn på badet, inn til meg sjøl igjen, på med kaffevann, rydde på plass alt som hver kveld må ryddes bort for å få plass i senga, fikse ferdig kaffe, få kobla til tv’n igjen så jeg fikk litt julemusikk….og sååå var det klart for adventskoz.

Først på TikTok som du ser HER

Deretter bloggen. Og da starter jeg med dagens bilde – som de på TikTok ikke får se. Disse er kun for dere.

Så var det den fraværende flaksen, hehe.

Og til slutt…PAKKE!!

Denna har søstersen fiksa…og ho høre jaggu etter når storesøstera fortelle hva ho like. En av mine absolutte favoritter blant Rett-i-koppen-supper. Og seee for en nusselig julepynt.

Heldige mæ!! ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg