ADVENTSKOZ – 12.desember

Gooood mårra godtfolk 😊 I dag føler jeg meg SÅ mye bedre. Joda, visst må jeg ta opp kampen mot dieselvarmeren i dag – men det går bra uansett utfall. I dag har jeg nemlig hodet på plass igjen og veit at også dette skjedde av en grunn. Om jeg finner ut grunnen med det første, gjenstår å se.

Men akkurat nå – adventskoz.

Først – linken til adventskozen på TikTok finner du HER

Og i dag ble det et silhouettebilde til dere. Bakgrunnen knipsa jeg i går… eller forleden dag. Husker ikke, og det har vel ingen betydning tenker jeg.

Såååå var det den flaksen, da..hehe..den er som vanlig, den.

Og sist men ikke minst… PAKKE!

Som i dag ble både noe nyttig og praktisk.

Juppziyeppz, and that’s it. Nå skal jeg gjyve laus på en sein frokost.

Ha en nydeligvakker dag da alle sammen ❤️ CU L8R.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg