Å KRYPE , KRAVLE & GÅ

Her på bloggen dukker det titt og ofte opp utfordringer av ymse slag, og i den siste tida har venn og medblogger Utifriluft kjørt helgeutfordringer med forskjellige temaer – og denne helga er temaet “Noe som kryper eller går!”, et tema som jeg personlig fant veldig interessant. Her er man fritt frem til å tolke temaet som man vil, men etter at jeg hadde leita litt i bildearkivet mitt og IKKE klarte å velge ut bare et par bilder, endte jeg opp med disse som viser mange arter som kan både krype & kravle…og gå..

Noen som kjente seg igjen overfor her, hihi?

 

4 kommentarer
    1. Wow, så flotte bilder – tusentakk for at du tok utfordringen! Og jeg mente alt som kunne krype og gå, så heeeelt innafor! Og Connien og mannen også…. så ikke meg sjøl, om det ikke var sauen da, hihhihihihi…. 🙂 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg