9 TIMER ROADTRIP-KOS

Heisann alle sammen og gratulerer med dagen.. det lille som er igjen av den. Håper dere har hatt en fin 17.mai.

Min dag har i alle fall vært supertrivelig, og jeg har hatt sånn bortimot 9 koselige timer på veien.

Jeg starta sånn ca 7.15 med å sende mld til han kompisen min som jeg har snakka en del om tidligere, for å høre hva han gjorde. Han som jeg har kjent siden vi var ungdommer, og som jeg farta rundt på Norgesturné sammen med i fjor vår. Vi er mårrafugler begge to, så jeg trudde først han var på jobb fordi han ikke svarte på en liten time. Derfor pakka jeg litt mat i sekken og satte meg bak rattet med kurs ut av byen. Men så plutselig ringa han.. han hadde bare rett og slett ikke gidda å slå på telefonen tidligere. Og da jeg spurte om han hadde lyst på en liten roadtrip sammen med meg, var han ikke sein om å takke ja. Dermed snudde jeg kjærra og susa inn til byen og plukka opp han og en termos med kaffe..og så endte vi jammen opp på Andøya.

Dessverre var det regn, surt og kaldt stort sett hele veien.. men vi hadde masse stopp og storkosa oss likevel.

Men nå er kompisen avlevert hjemme og det er straks kvelden her. Regner med det blir litt sløving mens jeg glor på en serie før jeg svimer av her, hehe.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

Regner med det er i seineste laget nå, men vil du se dagens mårrabubbel på TikTok finner du det HER.

9 kommentarer

Siste innlegg