8 TIMERS KOMA

Fy farao i mente.. Yours Truly subba seg nemlig i sammenkrøka “klar for rullator” stilling til sengs ikke så alt for lenge etter at jeg posta innlegget i går kveld.. Jeg hengte opp alt jeg fant av pledd foran vinduene i tilfelle sola skulle få et innfall og stikke innom på mårran (noe jeg ikke hadde trengt å frykte, da det er grått og regn igjen i dag) Og etter et par gram paracet og et oddetall med ibux, datt jeg i en eller annen form for komalignende tilstand som faktisk varte helt til rundt 5.30 i mårres. Det vil si over 8 timer i strekk.. DET er vel bortimot personlig rekord på denna sida av 2020-tallet.. HURRA!!

Kroppen var en smule stiv med det samme jeg rulla ut av senga i mårres, men med litt rolig mårrayoga mens moccamaster´n gjorde sitt, så er jeg nå temmelig gangfør og sitter da her ved vinduet og nyter den vanlige dosen med koffein.

Planen for i dag (om helsa til brorsan holder) er å komme meg ut for å få tak i de stålrørene som ble i manko, og deretter suse bort til han og forhåpentligvis få gjort ferdig alt av sveising. Har litt jobb med kassa bak på pickup´en, for det viste seg at han smartingen som har hatt bilen før meg hadde tatt av et par av de ringene/krokene som var der for å bruke ved sikring av last – og erstatta de med tau. I og for seg ok det, da.. men han har ikke tetta hullene som ble, så da vi tok vekk den store plastkassa som sto i, var det fullt av grus og gjørme under – og stakkars samegutten hadde begynt å få rust både her og der.

Med plastkasse..

..og uten plastkasse (den skal på igjen)

Tenkte ikke på å ta bilde med det sammen, men det var i alle fall så mye sand og stein som var kommet opp, at brorsan påpekte hvor kjekt det var å få grusa gårdsplassen når jeg begynte å koste kassa, hehe.

Yeppz..det var dagens plan så langt – så får bare tida vise hva dagen bringer.
Og jada, det kommer nytt innlegg om progresjonen på camper´n snaaart 😉😊

Ha en flottersfin lørdag, allemann alle.

12 kommentarer
    1. Høres ut som en god plan 🙂 Her er planen å farge håret, og handle noe greier til jobben, spise frokost på Cultivate, og kanskje blogge litt 🙂 Blir bra dag det 🙂

    2. Godt at det ble en bortimot normal natt på deg. Kroppen må ha hvile om den skal vare en stund til 😊 Håper samegutten er klar for mer action i dag 🤗

    3. Det er nok lurt å ta litt smertestillende eller muskelavslapoende før man legger seg, ja.😊👍🏻Jeg skal bare glemme å få sove uten.😅
      Godt at det går fremover. Fint for brorsan å få gruset litt på veien etter vinteren.😂Håper sola er kommet nordover nå.🤩☀️Kos deg masse i kveld.🌸

      1. Ja jeg kjenner jo at det hjelper absolutt på når jeg “gir meg for overmakta” og lemper innpå i allefall paracet.
        Hihi..ja ikke sant 😂
        Den sola, ja..den glimrer med sitt fravær.. Til nå har vi bare hatt den ene dagen med sol.. i dag er det sånn tåke at jeg ser nesten ikke nabohusene.
        Meeeeen.. den kommer vel til slutt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg